موتورسیکلت های کروزر ظاهری کاملاً مشخص دارند. یک ظاهر طراحی شده آنها یادآور دوچرخه های آمریکایی از دهه 1930 تا 1960 است و اکثر قریب به اتفاق مدل ها به یک موتور V-Twin مجهز شده اند. نشانه داستان دیگر یک موقعیت آرام سواری به جلو است. ناوچه ها معمولاً دارای صندلی کم ، میلگردهای گسترده ، و میله های پا به سمت جلو از دوچرخه سوار می شوند. این چیدمان بر راحتی سوار تأکید دارد و باعث می شود کراس اوور گزینه مناسبی برای رفت و آمد یا مسافرت اوقات فراغت باشد.
همچنین ببینید: معرفی سایت سوالات ایین نامه
هارلی دیویدسون
برندهای کروزر
تعدادی از شرکت های موتور سیکلت کروزر را ارائه می دهند. اینها شامل مارک های اروپایی مانند Ducati ، Moto Guzzi و Triumph است. همه مارک های ژاپنی "بزرگ چهار" کشتی های تفریحی می فروشند: هوندا ، کاوازاکی ، سوزوکی و یاماها. اخیراً کمپانی موتور سیکلت هند خفته و طاقت فرسا بازگشته است و ترکیب آن شامل مدل های کروز نیز می شود.
گفته می شود ، هیچ مارکی با این دسته مترادف تر از هارلی دیویدسون نیست. هارلی یکی از اولین مارک هایی بود که در دهه 1970 موتورسیکلت کراوئر را ارائه داد و در دهه 80 و 90 پوند به عنوان یک جواهرات فروش ظاهر شد. حتی امروز ، هارلی دیویدسون بیش از ده مدل مدل کروزر را انتخاب کرده است - خیلی بیشتر از هر شرکت دیگری.
تاریخ کشتی
کراوات های امروزی عمدتا از موتورسیکلت های آمریکایی از دهه 1930 تا 1960 الهام گرفته می شوند ، مانند هارلی دیویدسون EL ، FL و K مدل و همچنین رئیس پیشاهنگ هند. این دوچرخه های دوقلو V به دلیل سرعت و راحتی در بین سواران محبوب بودند. با گذشت زمان ، آنها به یک بوم خالی برای سفارشی سازها تبدیل شدند ، که دوچرخه خود را با تعویض قطعات از مدل های دیگر ، مانند مخازن سوخت ، گلگیرها ، دنده های چرخ ، چرخ ها و سیستم تعلیق ، ارتقا می بخشند.
در ابتدا ، این صحنه موتور سیکلت سفارشی کوچک بود ، اما فیلم هایی مانند "Easy Rider" در سال 1969 آن را به جریان اصلی تبدیل کردند. طی چند سال ، همه تولید کنندگان اصلی با استفاده از مخلوطی از قطعات و قطعات موجود از ترکیب آنها ، آداب و رسوم کارخانه خود را عرضه کردند. اینها به عنوان کشتی های دریایی شناخته می شدند.
هارلی دیویدسون FX 1200 Super Glide در سال 1971 به طور گسترده به عنوان اولین در نظر گرفته می شود - قطعاتی را از مدل های FL و XL استفاده می کرد. FX توسط دوچرخه هایی مانند Kawasaki KZ900LTD ، Suzuki GS-550 Low Slinger و Triumph T140D-Special دنبال شد. موتور سیکلت های جدید خیلی زود با یک ظاهر طراحی شده مشابه ، مانند یاماها ویراگو ، هوندا سایه و هارلی دیویدسون سافتل وارد شدند.
بخش "کروزر قدرت" کمی بعد با معرفی Yamaha VMAX و موتور بزرگ چهار سیلندر آن تکامل یافت. این دوچرخه ها مرزهای شتاب ناوبری و همچنین استایل و هندلینگ را تحت فشار قرار می دهند. امروزه کلاس کراس اوور قدرت همچنین شامل دوکاتی XDiavel ، هارلی دیویدسون FXDR 114 و بلوار سوزوکی M109R است.
شرکت آمریکایی هوندا موتور ، شرکت
آیا باید یک موتورسیکلت کراس اور خریداری کنم؟
در صورت خرید یک موتور سیکلت کروزر گزینه های بسیار خوبی وجود دارد. در نهایت ، اگر شیوه صحیح برای شما مناسب باشد یا نه ، شیوه زندگی شما به شما دیکته خواهد کرد.
اگر قصد دارید از یک موتور سیکلت برای رفت و آمد روزمره یا اوقات فراغت در آخر هفته استفاده کنید ، یک مسافر مسافرتی را در نظر بگیرید. کروزرها معمولاً نسبت به بسیاری از سبکهای دیگر موتور سیکلت از حالت تعلیق نرمتری برخوردار هستند و این امر به فیلتر کردن برآمدگیها و فرو رفتن در جاده ها کمک می کند و باعث می شود یک سوار راحت انجام شود. رزمناوها همچنین تمایل دارند که دارای صندلی کم ، دنده های بلند و پهن ، و میله های پا در نزدیکی جلوی دوچرخه باشند. این باعث می شود که سوار در حالت خنثی یا کمی خمیده قرار بگیرد و باعث شود راحت تر از مسافت های طولانی سوار شوید. صندلی کم نیز امکان پیاده روی با دوچرخه را در هنگام توقف و یا در رفت و آمد کم حرکت آسان می کند.
از طرف دیگر ، اگر قصد سوار شدن در مسافت های بسیار طولانی را دارید ، به خصوص در سرعت های بزرگراه ، باید از قایقرانی ها پرش کنید. یک موتور سیکلت تورینگ مانند هوندا طلای بال یا هند Roadmaster گزینه بهتری خواهد بود. این دوچرخه ها دارای شیشه شیشه ای و منافذ بزرگی هستند که باد را کاهش داده و خستگی سوار را کاهش می دهد. توررها همچنین دارای کیسه های مخصوص زین هستند که می توانند بطور ایمن بار را نگه دارند و آن را خشک نگه دارند.
اگر می خواهید یک موتور سیکلت با یک حرکت تیز بخرید ، یک داستان مشابه است. کروزرها برای پیچ خوردن در گوشه و کنار مناسب هستند ، اما دوچرخه های ورزشی بهتر است در ترکیب کردن این چرخش ها قرار بگیرند. این مدل های جمع و جور دارای یک موقعیت صندلی تهاجمی بیش از حد و تعلیق جلو تقریبا عمودی هستند که سواران را کنترل بیشتری بر دوچرخه می گذارند. Sportbikes همچنین برای خم شدن بیشتر به نوبت طراحی شده است.
جوانب مثبت و منفی کشتی گیر
موقعیت صندلی عقب آرام
سواری راحت در آسفالت ناهموار
ثابت نگه داشتن و پیاده روی در ترافیک توقف و حرکت آسان
موتورهای قوی که شتاب غیر خطی را فراهم می کنند
بخش محبوب با طیف گسترده ای از مدل ها و قیمت ها
ایده آل برای سفارشی سازی (بسیاری از افزودنی های بعد از مارک مانند زین ، کیسه های بادی ، چراغ ها و صندلی های مسافری)
گزینه های نسبتاً کمی برای مبتدیان
به خصوص در مقایسه با استانداردها یا ورزش های ورزشی چابک نیست
ویژگی های فناوری پیشرفته کمتری نسبت به سایر بخش ها (سیستم ناوبری داخلی و سیستم های سرگرمی غیر معمول هستند)
قیمت موتور سیکلت کروزر
خرید یک موتور سیکلت کروزر جدید می تواند در هر جایی از 4500 دلار تا 24000 دلار هزینه داشته باشد. قیمت متوسط من
بر اساس تجزیه و تحلیل ما ، در حدود 12،100 دلار است. دوچرخه های سطح پایین این طیف به طور معمول دارای موتورهای کوچکتر هستند و اغلب از مارک های ژاپنی مانند هوندا و یاماها تگرگ می گیرند. پرداخت بیشتر می تواند موتورسیکلت شما را با موتور بزرگتر و شتاب قوی تری به شما بخورد. در برخی موارد ، این اختلاف فقط 2،000 دلار تا 3000 دلار است. در برخی دیگر ، ممکن است دو یا سه برابر بیشتر از این باشد. به عنوان مثال ، مارک های Triumph و Moto Guzzi هیچ کراواتی با قیمت کمتر از 11000 دلار ارائه نمی دهند.
مشخصات کلید رزمنده
ده ها مدل کروزر برای انتخاب وجود دارد. اگرچه اکثر آنها از دستورالعمل مشابهی پیروی می کنند. تقریباً تمامی کراوات ها مجهز به موتور V-Twin هستند که از حدود 500 سی سی در کل تا 1800 سی سی جابجایی می کنند. پیشرانهای امروزی معمولاً بین 500 تا 700 پوند وزن دارند. اکثر آنها دارای ارتفاع صندلی بین 26 تا 30 اینچ هستند که پایین تر از سایر سبک های موتور سیکلت است.
سلام
دوست عزیز حداقل از مقاله خارجی برداشتی اوردی اینجا فقط نمیدادی گوگل ترنسلیت ترجمه کنه خودتم یه نگاهی بهش میکردی. یجاد نوشتی کروزر یجا نوشته ناوچه