این کروز چهار سیلندر عضلانی یکی از پیشرفته ترین طرح هایی است که ما تاکنون از یک مارک چینی دیده ایم. Benda

اگر دوچرخه ای که در این تصاویر ثبت اختراع جدید دیده می شود از یک مارک معروف ژاپنی یا حتی ایتالیایی استفاده می کند ، جای تعجب نخواهد داشت. این موتورسیکلت جسورانه ، با اعتماد به نفس و با نسبت های در نظر گرفته شده و اشکال پیچیده است. بنابراین شنیدن مدل جدیدی از چین شاید جای تعجب داشته باشد. اگرچه سازنده آن - که از نام Benda با صدای ناگوار استفاده می کند - یکی از شرکت های چینی نیست ، مانند CFMoto ، که خود را در بازار صادرات تأسیس کرده است ، دوچرخه یکی از پیشرفته ترین ماشینهای فنی است که هنوز ظهور نکرده است. کشور.

درون خطی چهار

چهار خط داخل این دوچرخه اثری از موتور CB650R هوندا را نشان می دهد و احتمالاً در حدود 700 سی سی جابجا خواهد شد ، اما تا زمانی که دوچرخه به طور رسمی راه اندازی نشود ، ما چیزی بیش از این نمی دانیم.

قدرت چهار سیلندر

موتور چهار سیلندر درون خطی در این دوچرخه با کد BD700 only تنها دومی است که در یک دوچرخه ساخت چینی ظاهر می شود. اولین مورد 600 سی سی چهار طراحی شده ایتالیایی است که در Benellis های مختلفی تولید شده است و توسط شرکت مادر آن Qianjiang ساخته شده است ، اما با توجه به نام کد این دوچرخه ، این یک شرط مطمئن برای جابجایی چهار سیلندر Benda در حدود 700 سی سی است. اگر به نظر می رسد ظاهر دیگری باشد ، این نیروگاه بخشی از طراحی خود را از موتور هوندا CB650R قرض می گیرد.

موارد بسیار چشمگیر شبیه به هوندا است ، و یک الگوی پیچ یکسان در اطراف پوشش ها وجود دارد. با این حال ، به نظر می رسد که سرسیلندر Benda از CB650R بزرگتر است و تفاوت های چشمگیری را در ریخته گری های آن نشان می دهد ، بنابراین هیئت داوران این نکته را تشخیص می دهد که موتور چینی چقدر به موتور ژاپنی بدهکار است.

کشیدن
صندلی چرخدار بلند ، صندلی کم ، و یک چرخ دستی بزرگ دو طرفه که یک تایر عقب چاق را به خود جلب می کند ، احساس کلی یک چرخ دستی را نشان می دهد.

شاسی آلومینیومی

 

صرف نظر از میراث موتور ، دوچرخه مناسب برای طراحی فعلی دیگر کمی مدیون است. نکته ای وجود دارد که Ducati's XDiavel در موضع خود به لطف چرخ دنده های بلند ، پایه های جلو و صندلی کم است ، اما BD700 به هیچ وجه کپی از دوچرخه ایتالیایی نیست ، مهم نیست زیرا شاسی به نظر می رسد طراحی آلومینیومی بازیگران است. یک قلاب فولادی ، با یک چرخان بزرگ دو طرفه ساخته شده از همان ماده. نمای کلی از یک کشنده عضلانی است که بیشتر توسط یک تایر عقب عظیم تأکید می شود و ظاهراً حداقل دارای 240 قطعه عرض است.

برای دریافت خبرنامه های ما اینجا ثبت نام کنید آخرین اخبار مربوط به بررسی ها ، آزمایش ها و اخبار مربوط به موتورسیکلت را دریافت کنید ، برای کانال YouTube ما در اینجا مشترک شوید.
تبلیغات / تبلیغات با ایالات متحده

همچنین ببینید: معرفی سایت درایوینگ

جزئیات جالب آن شامل اگزوز است که دارای یک جمع کننده / صدا خاموش کننده با شکم با چهار پریز جداگانه در سمت راست در زیر میله پیلون سمت راست است. این نوع طراحی است که یک دوچرخه مفهومی ممکن است داشته باشد ، اما Benda قرار است یک مدل تولید باشد. چراغ جلو نیز می تواند دوچرخه مفهومی باشد. با استفاده از طراحی دور سنتی ، یک لامپ LED اصلی در مرکز چیدمان توربین مانند LED های تابعه قرار دارد. هنوز از LED های بیشتر برای سیگنال های چرخشی استفاده می شود - به نظر می رسد قسمت های جلوی آنها در لبه های جلوی ورودی های هوا در هر طرف مخزن ساخته می شوند ، در حالی که عقب ها در صندوق دار پلاک و یک لامپ کوچک است.
فناوری به روز
فناوری پیشرفته به روز ، دارای چراغهای LED ، کالیپرهای مخصوص رادیال و جلو و عقب ABS به همراه صفحه نمایش تمیز TFT در کابین خلبان است.
تجهیزات و فناوری

با وجود ظاهر ایده آل ، BD700 به وضوح به عنوان یک مدل تولید طراحی شده است ، با ضروریات عملی مانند براکت پلاک عقب که در حال حاضر روی این تصاویر دیده می شود ، که برای ثبت اختراع یک ظاهر طراحی شده و جلوگیری از کپی سایر شرکت ها در ظاهر دوچرخه منتشر شده است. اگرچه Benda هنوز دوچرخه را به طور رسمی نشان نداده است (فقط در تصاویر تیزر به آن اشاره شده است) ، BD700 بیشتر فناوری مدرن را که انتظار دارید در یک دستگاه متوسط ​​باشد ، برجسته می کند. ABS هم در ترمزهای جلویی و هم در عقب کاملاً واضح است ، که حلقه های سنسور در طرح ها و کالیپرهای چهار پیستون با شعاع قابل مشاهده نه تنها در چرخ جلو ، بلکه در عقب نیز وجود دارد. سازها به طور مرتب در یک سی قرار می گیرند