معرفی انواع موتور سیکلت

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه یک شرکت می تواند از حل مشکلات جهان سود ببرد


خلاصه. چگونه یک شرکت می تواند از حل مشکلات جهان سود ببرد، نه از ایجاد آنها؟ آیا دنیا بهتر است زیرا تجارت شما در آن است یا نه؟ اینها برخی از سوالات اساسی است که پل پولمن، مدیر عامل سابق یونیلور، از رهبران تجاری می پرسد.

https://hampafile.ir/

 

پل پولمن، مدیر عامل سابق یونیلور، رهبران کسب و کار را به چالش می کشد تا از خود بپرسند که آیا به مشکلات جهان اهمیت می دهند یا خیر - و اگر دارند، تا چه اندازه حاضرند شرکت های خود را برای کمک به حل آنها تحت فشار قرار دهند؟

 

    چگونه رهبران می توانند برنامه های جاه طلبانه پایداری را هدایت کنند
    اهمیت شفافیت شرکتی در ایجاد اعتماد
    چگونه کارمندان می توانند تغییر را از درون مجبور کنند، زیرا مشتریان و جامعه از بیرون فشار می آورند.

پولمن می گوید که هدف گذاری برای پایداری کافی نیست. شرکت‌ها شروع به درک این موضوع کرده‌اند که شما باید ترمیم‌کننده، ترمیم‌کننده و احیاکننده باشید.»

همچنین ببینید: معرفی سایت سوالات ایین نامه

«دنیای جدید کار» به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه مدیران ارشد آینده را می‌بینند و چگونه شرکت‌هایشان تلاش می‌کنند خود را برای موفقیت آماده کنند. هر هفته، ایگناتیوس با یک رهبر ارشد در لینکدین لایو مصاحبه می‌کند - مصاحبه‌های قبلی شامل ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت و ایندرا نویی، مدیرعامل سابق پپسی‌کو بود. او همچنین در یک خبرنامه فقط برای مشترکین HBR، نگاهی درونی به این مکالمات به اشتراک می‌گذارد - و سوالاتی را برای بحث‌های آینده درخواست می‌کند. اگر مشترک هستید، می توانید در اینجا ثبت نام کنید.

رونوشت

آدی ایگناتیوس: پل، بیایید وارد شویم. کتاب شما کاملاً مثبت است: شرکت‌های شجاع چگونه با دادن بیش از آنچه می‌گیرند رشد می‌کنند. اینکه یک رهبر تجاری در ذهن شما کاملاً مثبت باشد به چه معناست؟

مقالات رشته مدیریت

پل پولمن: آنچه ما در این کتاب می‌خواهیم انجام دهیم این است که واقعاً این سؤال ساده را بپرسیم، آدی: چگونه یک شرکت می‌تواند از حل مشکلات جهان سود ببرد، نه از ایجاد آنها؟ و سوال نهایی که ما آن را بررسی می کنیم: آیا دنیا بهتر است زیرا تجارت شما در آن است یا خیر؟ و این از یک تصور بسیار ساده ناشی می شود که امسال، روز جهانی بیش از حد، روزی است که ما از تمام منابعی که جهان می تواند دوباره پر کند استفاده می کنیم، 29 جولای بود. و بعد از آن روز، می توانید استدلال کنید که ما در واقع داریم از نسل های آینده می دزدیم. و این یکی از مسائلی است که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم، و آن این است که با این مرزهای سیاره ای مانند تغییرات آب و هوایی، تنوع زیستی، تخریب و نابرابری برخورد می کنیم. بنابراین بیشتر افراد یا بیشتر شرکت‌ها در فضای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها هستند که کمتر بد است. اما وقتی از این مرزهای سیاره ای تا این حد فراتر می رویم، بدی کمتر دیگر به اندازه کافی خوب نیست. من قبلاً 10 نفر را می کشتم، اکنون پنج نفر را می کشم. آیا من قاتل بهتری هستم؟» من اینطور فکر نمی کنم.

بنابراین مردم می گویند، من باید پایدار باشم، که نه خوب است و نه بد. موقعیت بسیار قابل تحسینی است اما به طور فزاینده ای، شرکت ها شروع به درک این نکته می کنند که شما باید ترمیم کننده، ترمیم کننده و احیاکننده باشید. و این واقعاً کاری است که رهبران مثبت خالص انجام می دهند. رهبران مثبت خالص دارای چند ویژگی هستند که در کتاب توضیح می دهیم.
 

اولین مورد واقعاً این است که آنها مسئولیت آن تأثیر کلی در جهان را بر عهده می گیرند. من آن را کل اثر دست می نامم، همه عواقب مورد نظر یا نه. جایی که امروزه شاهد اشتباه برخی شرکت‌ها هستیم این است که جنبه‌های مثبت مدل کسب‌وکار خود را جشن می‌گیرند و خبر می‌دهند. اما زمانی که به تضعیف دموکراسی یا سخنان نفرت انگیز یا اعتیاد به کودکان می رسد، آنها نمی خواهند این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

رهبران مثبت خالص برای منافع بلندمدت تجارت و جامعه عمل می کنند. در واقع، آنها مدل های خود را درست مانند ما در Unilever برای سهامداران اجرا می کنند. در واقع، آن‌ها آنقدر به آن اعتقاد دارند که می‌توانند ثابت کنند که با بهینه‌سازی بازده برای همه ذینفعان، که شامل سیاره زمین و نسل‌های آینده می‌شود، در نهایت سهامداران را نیز راضی می‌کنند، اما آنها توسط سهامداران هدایت نمی‌شوند. تنها هدف آنها

و سپس رهبران مثبت خالص رهبران اجتماعی هستند. آن‌ها می‌دانند که باید نقش فزاینده‌ای در ایجاد تغییرات گسترده‌تر سیستم‌ها، چه در سطح صنعت یا با سایر شرکا، ایفا کنند. ما این را در کتاب توضیح دادیم که یک بعلاوه یک 11 است، و برای تانگو سه زمان لازم است.

بنابراین اینها رهبرانی هستند که رهبرانی هدفمند هستند. آنها مشارکت ها را گرامی می دارند. آنها چند نسلی فکر می کنند. آنها با سطح بالایی از شفقت یا همدلی، انسانیت، فروتنی عمل می کنند. و جالب است که اینها نیز رهبرانی هستند که در طول این بحران کووید به خوبی عمل کرده اند.

آخرین نکته ای که شاید بتوان به آن اشاره کرد این است که این رهبران اهمیت انجام آن را در همه جا در تمام بخش های مدل های تجاری خود، در همه برندها، در همه موارد درک می کنند.

 

عملیات، و آنها باید سازگار باشند. و به طور فزاینده‌ای، شرکت‌هایی که سازگار هستند، اعتمادی را ایجاد می‌کنند که برای ایجاد رفاه لازم است.

منظور من از سازگاری چیست؟ خودتان یک بیانیه را بیان نکنید و یک انجمن صنفی از چیز متفاوتی حمایت کنید. استفاده نکردن از پول در سیاست برای پیشبرد اهداف خود به ضرر دموکراسی. حقوق بشر کار، نگاه کردن به حقوق مدیر عامل، داشتن پست های مسئول در پرداخت مالیات و غیره. بنابراین اینها همه ویژگی های یک رهبر مثبت خالص هستند.

ADI IGNATIUS: خطی وجود دارد که شما از آن استفاده می کنید که واقعاً برای رهبران شرکت ها چالش برانگیز است: "اگر هدفی باعث ناراحتی شما نمی شود، به اندازه کافی تهاجمی نیست." در مورد منظور شما از آن صحبت کنید.

پل پولمن: خب، بله، اگر بسیاری از مدیران عامل بازی نباختن در مقابل بازی برای برد را بازی کنند، دیگر نمی توانیم به سادگی آن را بپردازیم. نمونه‌ای از آن این است که بیشتر شرکت‌ها هنوز تعهدات آب و هوایی را فقط در حوزه یک و دو می‌پذیرند، وقتی می‌دانید که ۸۰٪، ۹۰٪ در محدوده سه است. بنابراین صرفاً تعیین اهدافی که می‌توانید به آن‌ها برسید، که می‌توانید از آنها دور شوید، اما چیزی نیست که جامعه به آن نیاز دارد، دیگر اعتماد ایجاد نمی‌کند.

ما در این کتاب در مورد رهبران شجاع صحبت می کنیم که از کلمه فرانسوی "coeur" آمده است، که به همان اندازه قلب است که انسان را به تجارت باز می گرداند. و این رهبران به قدری هدفمند هستند که می‌دانند تعیین اهدافی که نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید، اما لازم است، ناراحت کننده است.
 

به عهده گرفتن مسئولیت کل اثر دستی که در جامعه دارید، ناراحت کننده است. وقتی کاملاً مسئول نیستید و نمی توانید دستور کار را تنظیم کنید یا ممکن است مجبور شوید برخی از حقایق ناخوشایند را بشنوید، کار با افراد دیگر ناراحت کننده است. پس این شجاعت می خواهد. این از آن حس قوی تر از هدف ناشی می شود. ما همچنین این را در یونیلور، جایی که 50 هدف تعیین کردیم، دیده‌ایم. من تحت تأثیر این تصور بودم که هر چه بیشتر در مورد کاری که انجام می دهیم باز و شفاف باشیم، بهتر است، از این رو 50 هدف. ما این اعتماد و شفافیت را ایجاد کردیم. از آنجایی که این اهداف جسورانه بودند، ما همچنین گفتیم: «صادقانه بگویم، ما نمی‌دانیم چگونه به آنجا برسیم. و یک چیز مسلم است، ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم.» به طوری که مقدار باورنکردنی از حسن نیت ایجاد کرد، درها را باز کرد. و من فکر می کنم این بخشی از دلایلی بود که چرا در GlobeScan و سایر مطالعات، ما به طور مداوم به عنوان قابل اعتمادترین شرکت دیده می شدیم، حتی بسیار جلوتر از برخی از آنها مانند پاتاگونیا. بنابراین فکر می‌کنم کار کردن روی آن به صرفه است.

و بعد چیزی هست که من همیشه به یاد دارم، ضرب المثلی که می گوید: «اگر به ستاره ها برسید، گلی در دستانتان باقی نمی ماند.» بنابراین ما اهداف جسورانه‌ای را برای جدا کردن کامل رشد خود از تأثیرات زیست‌محیطی مدت‌ها قبل از رایج شدن آن تعیین کردیم، مصرف برق خود را کربن زدایی کردیم، به 1 میلیارد نفر برسیم، سلامت و رفاه آنها را بهبود بخشیم. و صادقانه بگویم، ما به برخی از این اهداف دست یافتیم یا از آنها فراتر رفتیم و برخی از آنها کمی کوتاه آمدیم. اما در جایی که کوتاه آمدیم، احتمالاً 10 برابر بهتر از مسیری بودیم که در یک سناریوی تجاری معمولی در آن قرار داشتیم.

همچنین ببینید: معرفی سایت درایوینگ

آدی ایگناتیوس: بیایید به زمان شما در یونیلور نگاه کنیم. شما قطعاً کارهای جسورانه ای انجام دادید. شما متعهد شدید که بازدهی را دوبرابر کنید و در عین حال عوامل خارجی را که شرکت تولید می کند به نصف کاهش دهید. شما راهنمایی درآمد کوتاه مدت را کنار گذاشتید. شما بسیاری از مدیران صندوق های تامینی را عصبانی کردید. چه بخش هایی از کتاب بازی Unilever را پیشنهاد می کنید؟ و چه چیزی را که از طریق آن زندگی کرده اید توصیه نمی کنید؟

پل پولمن: خوب، برای استفاده از کلمه شما، بد نیست که برخی از مردم را "ناراحت" کنید. شما باید انتخاب کنید و در اینجا یک مسابقه محبوبیت برگزار نمی کنید. شما باید کاری را که برای کسب و کار درست و مناسب است انجام دهید. و من فکر می کنم یکی از چیزهایی که برای ما بسیار قدرتمند بوده است این است که به هسته اصلی خود برگردیم، به تاریخچه شرکت، چرایی تاسیس آن، که بهداشت را در بریتانیای دوره ویکتوریا عادی می کرد، برگردیم، و لرد لوور شروع به کار کرد. شرکت. از هر دو نوزاد، یک نوزاد سال اول را به پایان نمی رساند. بنابراین ما آن را به عادی سازی زندگی پایدار و تطبیق آن با نیازهای امروزی تبدیل کردیم. بنابراین یافتن این هدف چیز بسیار مهمی است، و ما همچنین دیده‌ایم که با پشتیبان‌گیری داده‌ها، شرکت‌هایی که با هدف قوی‌تر، مدل‌های بلندمدت هدایت می‌شوند و پایداری را در هسته قرار می‌دهند، به طور کلی عملکرد قابل توجهی از گروه‌های همتای خود داشتند.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دو نسخه از TNT 899 جدید در حال ساخت است. این مدل پایه است.

Benelli TNT899 2022 News_01

دو نسخه از TNT 899 جدید در حال ساخت است. این مدل پایه است.

 

TNT 899 بنلی حدود پنج سال پیش به دلیل تشدید محدودیت‌های انتشار آلاینده‌ها از بازارهای اروپایی ناپدید شد، اما این دوچرخه اکنون قرار است بازگشتی داشته باشد – البته بازار چین را هدف قرار داده است.

همچنین ببینید: معرفی سایت سوالات ایین نامه

نسخه به روز شده 898 سی سی TNT 899 در چین معرفی شده است که تغییراتی در بدنه و همچنین به روز رسانی های فنی دارد تا آن را با قوانین مدرن مطابقت دهد. این بدان معناست که آلایندگی پاک‌تر از نسل قبلی و همچنین معرفی ترمزهای ABS است. با این حال، ملزومات دوچرخه هنوز آشنا هستند، از جمله سبک طراحی شده توسط آدریان مورتون که به TNT 1130 2004 برمی گردد.

 

Benelli TNT899 2022 News_02

نسخه دوم دوچرخه (در بالا) دارای کالیپرهای صندلی و ترمز با مشخصات بالاتر است.

 

بازنگری هایی وجود دارد که باید دیده شود. وقتی صحبت از جلوه‌های بصری به میان می‌آید، TNT 899 جدید دارای یک چراغ جلوی LED اصلاح‌شده است که اکنون نوارهایی از چراغ‌های روشن در بالای بازتابنده‌های اصلی تعبیه شده است. تم LED در نشانگرهای جدید نصب شده در پانل‌های جانبی، که نازک‌تر از قبل و شفاف‌تر از نارنجی هستند، ادامه می‌یابد، اگرچه آنها در درج‌های مشکی نصب شده‌اند که دهانه‌های اصلی را پر می‌کنند.

پایین‌تر، بخش‌های پایینی پانل‌های جانبی جدید هستند، اکنون یک بریدگی قوس‌دار پیدا می‌کنند تا محیط فن‌های برجسته‌ای را دنبال کند که هوا را از طریق رادیاتورهای جانبی می‌کشند.

مانند آخرین مدل Benelli TNT 899 اصلی، برمبوهایی با پایه شعاعی وجود دارد، با انتخابی از دو سبک مختلف کالیپر، اما اکنون توسط یک سیستم ABS ساخت چین پشتیبانی می‌شوند.

 

Benelli TNT899 2022 News_00

این مطالعه طراحی از سال 2016 به یک TNT899 کاملاً جدید اشاره کرد، اما نسخه نهایی به جای آن به استایل و شاسی اصلی خود چسبیده است.

 

در حالی که موتور اساساً همان 898 سی سی سه سیلندر قبلی است، با حداکثر قدرت 118 اسب بخاری بدون تغییر، به جای ایتالیا در چین ساخته شده است و برای برآورده کردن محدودیت های آلایندگی فزاینده آن کشور طراحی شده است. جعبه ای که در سمت چپ موتور وصل شده است به نظر می رسد یک قوطی زغال چوب است که با جذب بخارات از مخزن به کاهش انتشار تبخیر کمک می کند. وزن، در 210 کیلوگرم مرطوب، 2 کیلوگرم سنگین تر از TNT 899 قدیمی است.

اینکه آیا به‌روزرسانی‌ها برای عبور از محدودیت‌های آلایندگی یورو و بازگشت آن به بازارهای این سوی جهان کافی است یا خیر، باید دید. با این حال، راه‌اندازی مجدد آن نشان می‌دهد که Benelli با برنامه‌هایی که یک سال پیش برای بازگشت به بازار با ظرفیت بالا اعلام شده بود، هدف قرار گرفته است. مدل‌های جدید دیگر در این برنامه‌ها شامل دوقلوهای موازی 700 سی‌سی و 900 سی‌سی، سه‌گانه‌های 900 سی‌سی و 1200 سی‌سی (هر دو در حال حاضر در چین ارائه می‌شوند) و مدل 4 سیلندر 1000 سی‌سی جدید، با استفاده از موتور خریداری‌شده از MV Agusta، که هنوز فاش نشده است، بود.

 

 
 

دوچرخه اجتماعی

نقل قول مشتری

مشتریان بیمه مستقیم Bennetts عضویت رایگان دریافت می‌کنند، یا می‌توانید فقط با 6 پوند در ماه عضو شوید و از امروز شروع به دریافت پاداش کنید.

  • روزهای پیست با تخفیف و آموزش سوارکاران در برخی از پیست های برتر بریتانیا
  • صرفه جویی و تخفیف انحصاری برای هر چیزی که از دنیای موتورسواری نیاز دارید
  • تجربیات منحصر به فرد و دسترسی VIP در بهترین رویدادهای موتورسواری
  • مسابقات و جوایز انحصاری در تمام طول سال
 منبع :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نحوه سوار شدن در آلمان: محدودیت سرعت، اسناد، قانون

ر کسی که یک دوچرخه بزرگ و سریع داشته باشد، با فکر سفر به آن سرزمین افسانه‌ای وسوسه می‌شود، جایی که می‌توانید با هر سرعتی که دوست دارید، بدون ترس از تیک زدن بروید، اما در آلمان چیزهای بسیار بیشتری از اتوبان وجود دارد.

از کوه های ایفل در جنوب، تا رشته کوه هارتز در شمال، و از شوارتزوالد شگفت انگیز (معروف به جنگل سیاه) تا سواحل ناهموار بالتیک، مکان بسیار خوبی برای دوچرخه سواری است. بهتر است قبل از رفتن کمی تکالیف را انجام دهید…

برای چک لیست کامل مدارک و تجهیزات مورد نیاز برای سوار شدن در اتحادیه اروپا پس از برگزیت،

همچنین ببینید: معرفی سایت سوالات ایین نامه

محدودیت سرعت در آلمان چقدر است؟

محدودیت‌های شهری 50 کیلومتر در ساعت (30 مایل در ساعت) هستند، مگر اینکه درج شده باشد - شروع یک محدوده شهری به طور موثر با علامت نام شهر، و پایان با همان نام با یک خط مورب قرمز از طریق آن مشخص می‌شود. در این مناطق اغلب محدودیت‌های سرعت 30 کیلومتر در ساعت (18 مایل در ساعت) در مناطق مسکونی یا نزدیک مدارس و غیره وجود دارد، و شایان ذکر است که از نظر قانونی باید در نزدیکی کودکان و افراد مسن احتیاط بیشتری داشته باشید و بتوانید بدون خطر توقف کنید. در صورت لزوم خطر برخورد در خارج از مناطق شهری، محدودیت سرعت ملی در جاده‌های A معمولی 100 کیلومتر در ساعت (6 مایل در ساعت) برای اتومبیل‌ها و دوچرخه‌ها است. برای بزرگراه ها، زیر را ببینید.

اگر علامت آبی با حروف سفید می بینید که می گوید، برای مثال: «80-120km/h» که محدوده سرعت توصیه شده را برای آن قسمت از جاده نشان می دهد.

 

نحوه سوار شدن در آلمان

 

پلیس در آلمان چگونه است؟

سیستم پلیس آلمان به طرز شیطانی پیچیده ای است، با قدرت هایی که بیشتر در اختیار ایالت های محلی است تا در سطح ملی. در گذشته به این معنی بود که ایالت‌های مختلف لباس‌های مختلف و لباس‌های پلیسی متفاوتی داشتند، که دومی کار را سخت‌تر می‌کرد که آیا آن نقطه در آینه شما جای نگرانی دارد یا خیر. این روزها تقریباً به رنگ نقره‌ای و آبی برای وسایل نقلیه استاندارد شده است (اگرچه باواریا و زارلند هنوز از رنگ سبز و سفید یا نقره‌ای استفاده نکرده‌اند) بنابراین مراقب باشید. 

خودروهای بدون علامت نیز رایج هستند، اما تقریباً همیشه ساخت آلمان هستند. 

جریمه در محل تا 35 یورو برای تخلفات جزئی در آلمان عادی است. برای هر چیزی بالاتر از آن - که اساساً به معنای بیش از حدود 25 کیلومتر در ساعت (15 مایل در ساعت) بیش از حد مجاز است - آنها می توانند مبلغ بیشتری را به عنوان ودیعه در مقابل جریمه احتمالی بالاتر که توسط دادگاه اعمال می شود، دریافت کنند. اگر از پرداخت امتناع کنید (یا به هر دلیلی نتوانید) آنها می توانند دوچرخه شما را تا زمانی که این کار را نکنید توقیف کنند.

 

برای سوار شدن در آلمان به چه کیت و مدارکی نیاز دارم؟

از زمان برگزیت، اوضاع کمی تغییر کرده است. شما به گواهینامه رانندگی (به علاوه مجوز بین المللی رانندگی الگوی 1968 اگر هنوز گواهینامه کاغذی دارید یا گواهینامه صادر شده توسط جزیره من، جبل الطارق یا جزایر کانال)، گذرنامه (که کمتر از 10 سال قبل صادر شده باشد و بیش از سه ماه به آن باقی مانده است) نیاز دارید. در تاریخ بازگشت خود را اجرا کنید، سند ثبت نام (و فرم V103 از شرکت مالی خود را در صورت لزوم) و مدرک بیمه (دیگر نیازی به گرین کارت ندارید). در صورت عقب نشینی باید بتوانید هر یک از این موارد را در صورت درخواست ارائه دهید - عدم انجام این کار با جریمه فوری مجازات می شود. 

برخی منابع به شما خواهند گفت که برای ورود به مناطق کم آلاینده در بسیاری از شهرهای آلمان به یک Umweltplakette (برچسب انتشار گازهای گلخانه ای) نیز نیاز دارید. این در مورد خودروها صادق است، اما حداقل در حال حاضر، موتورسیکلت ها معاف هستند. همان منابع می گویند که شما باید یک مثلث هشدار دهنده و یک جعبه کمک های اولیه به همراه داشته باشید، اما باز هم این در مورد موتورسیکلت ها صدق نمی کند (اگرچه مورد دوم به هر حال ایده خوبی است). 

شما باید همیشه با چراغ کم نور سوار شوید.

بیمه خرابی به شدت توصیه می شود. هر چند چاپ کوچک را بخوانید. بسیاری از سیاست‌ها اصرار دارند که برای کل سفر پوشش بخرید، بنابراین پوشش باید شامل روزی باشد که خانه را ترک می‌کنید و نه تنها با شروع فرود در فرانسه، در غیر این صورت ممکن است متوجه شوید که اصلاً پوشش ندارید. همچنین باید یک کارت بیمه سلامت جهانی (GHIC) همراه داشته باشید تا از صورت‌حساب‌های پزشکی گران‌قیمت بالقوه جلوگیری کنید (کارت‌های EHIC موجود نیز در زمان تاریخ پذیرفته می‌شوند)، اما همچنین توصیه می‌شود که بیمه پزشکی جداگانه از جمله بازگشت به وطن بگیرید (به بالا مراجعه کنید).

 

نحوه سوار شدن در آلمان

 

محدودیت سرعت در اتوبان چقدر است؟

دو چیز را که همه درباره اتوبان می‌دانند: اول اینکه آنها توسط نازی‌ها اختراع شدند تا نیروها را در امتداد مرزها سرعت بخشند و دوم اینکه هیچ محدودیتی برای سرعت وجود ندارد. هر دوی این "حقایق" عمدتاً اشتباه هستند ...

اولین بزرگراه در آلمان - و به همین دلیل، جهان - درست قبل از جنگ جهانی اول شروع شد، و برنامه ساخت راه‌های دیگر خیلی پیش از به قدرت رسیدن گروه هیتلر در سال 1933 در جریان بود. در طول جنگ، اتوبان‌ها بیشتر بودند. احتمالاً به عنوان فرودگاه به جای نیروهای انتقال نیرو (که در عوض با قطار رفتند) استفاده می شود. 

این روزها حدود 12000 کیلومتر اتوبان در سرتاسر آلمان وجود دارد، و حدود نیمی از این طول با محدودیت های سرعتی به هر شکلی، معمولا حداکثر 130 کیلومتر در ساعت (80 مایل در ساعت) پوشیده شده است. برای بقیه، اگرچه محدودیت خاصی وجود ندارد، محدودیت توصیه‌ای 130 کیلومتر در ساعت وجود دارد، و فراتر از آن به عنوان اعتراف ضمنی تلقی می‌شود که اگر همه چیز اشتباه پیش رفت، عواقب آن را نیز می‌پذیرید - که ممکن است به معنای مسئول بودن در قبال خسارات و غیره باشد. باعث تصادف شود  همچنین در صورت تجاوز از حد نصابی، از استاندارد بالاتری برای سواری برخوردار هستید - حتی یک تخلف جزئی مانند عدم نشان دادن هنگام تغییر مسیر ممکن است باعث جریمه جدی شما شود.

حتی در جایی که هیچ محدودیتی وجود ندارد، لزوماً نمی‌توانید آن را دنبال کنید - ترافیک به خصوص در زمان‌های اوج مصرف رایج است (به یادداشت فیلترینگ زیر مراجعه کنید). همچنین یک قانون اساسی وجود دارد که می گوید نباید با سرعتی که از توانایی شما برای توقف در محدوده دیدتان بیشتر است سوار شوید و همچنین باید آینه های خود را چک کنید، زیرا مهم نیست که چقدر سریع می روید، ممکن است خوب کسی باش که سریعتر پشت سر بگذارد.

اصولاً از آن لذت ببرید اما در مورد آن عاقلانه رفتار کنید.

 

 
نحوه سوار شدن در آلمان

 

چه جاده های دیگری در آلمان خوب است؟

آلمان مملو از جاده های فوق العاده است. برخی از آنها - Ferienstrassen نامیده می شوند - به طور خاص به عنوان ارزش کاوش نشان داده شده اند. مسلما بهترین آنها Deutsche Alpenstrasse - جاده آلپ آلمان است. در حاشیه مرز اتریش/آلمان از دریاچه کنستانز در غرب تا کونیگزی در شرق، آن به خوبی نگهداری شده، تابلوهای راهنما و به زیبایی منظره است. در 450 کیلومتری از ابتدا تا انتها، می‌توانید این کار را در یک روز انجام دهید، اما می‌خواهید توقف کنید و عکس‌های بسیار زیادی در طول مسیر بگیرید.

اگر واقعا جاه طلب هستید، می توانید از Deutsche Motorradstrasse پیروی کنید. بهتر است مطمئن شوید که وقتی شما دور هستید، کسی به گربه غذا می‌دهد - مسیر کامل بیش از 9000 کیلومتر است... 

 

قانون اگزوزهای بلند در آلمان چیست؟

در کشوری که از ترس مزاحمت همسایه ها حتی اجازه ندارید چمن خود را در روز یکشنبه چمن زنی یا ماشین لباسشویی خود را بعد از ساعت 10 شب روشن کنید، دوچرخه های پر سر و صدا به طور فزاینده ای منفور می شوند.

درخواست‌ها - و تلاش‌هایی برای تصویب قوانین - ممنوعیت دوچرخه‌سواری در جاده‌ها و شهرک‌های خاص و حتی ممنوعیت کامل دوچرخه‌ها در روزهای یکشنبه وجود داشته است.

در حال حاضر ما نمی‌توانیم هیچ مدرکی مبنی بر اعمال ممنوعیت‌ها پیدا کنیم، و وزیر حمل‌ونقل آلمان اخیراً با گروه‌های فشار دوچرخه‌سواری ملاقات کرد تا به آنها اطمینان دهد که - در حال حاضر - قصدی برای اعمال ممنوعیت ندارد، اما این بدان معنا نیست که این ممنوعیت وجود دارد. یک روز اتفاق نمی افتد در حال حاضر پیشنهادهایی برای کاهش سطح صدا برای دوچرخه های جدید به 80dB(A) در حال انجام است، و تابلوهای اعلانات الکترونیکی اندازه گیری صدا در همه جا ظاهر می شوند که اگر سر و صدای زیادی ایجاد کنید قرمز چشمک می زنند (اگرچه آنها تا کنون فقط مشاوره هستند). در عین حال، اگر لوله پر سر و صدا دارید، تعجب نکنید اگر شما را کشیده اند، سر و صدا را بررسی کرده و جریمه می کنید.

 

نحوه سوار شدن در آلمان

 

آیا فیلتر کردن یا جداسازی خطوط در آلمان قانونی است؟

بله، فیلترینگ در آلمان قانونی است، اما فقط زمانی که ترافیک دیگر کاملاً ثابت باشد. 

تقسیم خط - برش بین خطوط ترافیک در حال حرکت - کاملاً واضح است (در صورتی که حدس زده باشید ممنوع است). 

علاوه بر امکان فیلتر کردن یقه، احتمالاً متوجه خواهید شد که رانندگان جلوی شما عمداً شکاف ها را می بندند تا از فرار شما جلوگیری کنند - آنها معمولاً در آلمان یک دسته قانونمند هستند. آنها دوست ندارند افراد دیگر (به ویژه خارجی ها) به این شکل آزادی عمل کنند. 

توجه داشته باشید که اگر علامت «سبقت ممنوع» وجود داشته باشد، واقعاً به معنای سبقت ممنوع است، نه فقط «از خط ثابت عبور نکنید». به طور عجیبی (و ناعادلانه) یک ماشین مجاز است در آن شرایط از موتور سبقت بگیرد، اما نه برعکس... 

در چراغ‌های راهنمایی، یک فلش سبز به سمت راست به شما امکان می‌دهد زمانی که مسیر پیش رو قرمز است، به راست بپیچید، اما باید از سمت چپ جای خود را به ترافیک بدهید. 

در موضوع قانون، برخی از جرایم رانندگی به اندازه کافی جدی تلقی می شوند که به جای جرایم مدنی، جزایی محسوب می شوند. اینها شامل سرعت بیش از حد، رانندگی در حالت مستی/مواد مخدر (محدودیت نوشیدنی/رانندگی آنقدر کم است که ممکن است صفر باشد) و سبقت غیرقانونی. پس نکن...

 

 
 

 

نوربرگ رینگ چگونه است؟ باید برم؟

آه، بله، نوربرگ رینگ، یا به طور خاص Nordschleife، یا حلقه شمالی.

سایه ای به طول کمتر از 21 کیلومتر که از میان کوه های ایفل به داخل و خارج و بالا و پایین می رود.

مسیری به قدری پیچیده که کارشناسان نمی‌توانند دقیقاً در مورد تعداد گوشه‌های آن به توافق برسند - برخی منابع می‌گویند تا 170 - اما عدد مورد قبول عموماً 73 است (40 راست دست، 33 چپ). 

آهنگی بسیار سخت برای یادگیری، با جنگل های اطراف که خطوط دید را پوشانده اند، و بسیار خطرناک، با چهره های صخره ای به جای دور دوم، که جکی استوارت، اسطوره جایزه بزرگ، نام آن را Die Grüne Hölle – جهنم سبز – گذاشت و آن را بهتر دانست. به سرعت به آنجا بروید، زیرا اگر آهسته پیش بروید، از محیط اطراف خود می ترسید. 

این پیست که در ابتدا در دهه 1920 ساخته شد، با دوران شکوفایی خود در دهه 50 و 60 میلادی، پس از تصادف وحشتناک گلوله آتشین نیکی لاودا در سال 1976 (به یاد داشته باشید آنچه در مورد چهره های صخره ای گفتیم...) ثروت این پیست کاهش یافت. .

این روزها به عنوان یک مسیر آزمایشی برای آموزش راننده و برای دسترسی عمومی استفاده می شود.

به طور رسمی، در روزهای عمومی به عنوان جاده یک طرفه عوارضی طبقه بندی می شود. بنابراین می توانید به محل عوارضی بروید، هزینه یک دور را بپردازید و با آن ادامه دهید. مهم نیست که چند روز پیگیری انجام داده اید، ما می توانیم تضمین کنیم که حلقه همچنان شوکه کننده خواهد بود. این بسیار طولانی و پیچیده است (و در برخی مکان‌ها سطح ضعیفی دارد)، و اگرچه می‌توانید مانند جاده‌های معمولی سوار آن شوید، در حالی که این کار را انجام می‌دهید که ماشین‌ها، دوچرخه‌ها (جاده و مسابقه) وجود خواهند داشت. و حتی مربیان توریستی که اکثر آنها بسیار سریعتر از شما خواهند بود.

بدترین آنها تست کننده های لاستیک هستند. باز هم ماشین و دوچرخه. اگر به آنها گفته شود که بیرون بروند و یک دور هشت دقیقه ای انجام دهند، بدون در نظر گرفتن این موضوع این کار را انجام خواهند داد.

علاوه بر آن، اگر اشتباه کردید، و همچنین آمبولانس و کامیون یدک‌کش، می‌توانید برای هر گونه آسیب به مدار یا تجهیزات ایمنی (بله، آرمکو را خراب کنید و قبض دریافت خواهید کرد) نیز هزینه دریافت خواهید کرد. به عنوان بالقوه برای هر گونه ناراحتی ناشی از بستن مدار و غیره. 

آیا ما شما را عقب انداخته ایم؟ ما امیدواریم که نه - این یک مکان افسانه ای است و شما واقعاً باید از این فرصت استفاده کنید و تا زمانی که هنوز آنجا است سوار آن شوید.

 

آیا من در نوربرگ رینگ بیمه هستم؟

اکثر بیمه نامه ها به طور خاص «Ring» را از بندهای پوشش خارجی خود حذف می کنند، بنابراین باید قبل از ورود به مسیر بررسی کنید.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که اگر تصادف کنید، ممکن است از جیب خود رها شوید یا برای دریافت مراقبت های پزشکی دچار مشکل شوید، بنابراین خرید یک بیمه نامه مسافرتی مخصوص موتورسیکلت با کیفیت که می تواند پوشش نوربرگ رینگ را ارائه دهد، بسیار ارزشمند است.

صرف نظر از اینکه سوار رینگ می شوید یا نه، بیمه مسافرتی می تواند وسایل شما را پوشش دهد و در صورت نیاز به مراقبت های بهداشتی به شما کمک کند. یک سیاست سالانه می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود زیرا می تواند شما و خانواده تان را در تمام سفرهایتان پوشش دهد، صرف نظر از اینکه سوار می شوید یا نه

منبع :  https://www-bennetts-co-uk

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰